Dzisiaj jest Niedziela, 20 kwietnia 2014 r.
  BIP :: GOSPODARKA :: Oferty pracy :: Archiwum
 Menu podr─Öczne
• Strona G┼é├│wna
• Powiadom Redakcj─Ö
• BIP.GOV.PL
 Serwis Informacyjny
• www.murowana-goslina.pl
 eURZ─äD
• ePUAP
• profil zaufany - ePUAP
• zak┼éadanie profilu zaufanego
• instrukcje - ePUAP
• Portal mapowy
 Wnioski Online
• INFO
• Dotacje
• Dzia┼éalno┼Ť─ç gospodarcza
• Ewidencja ludno┼Ťci
• Gospodarka komunalna
• Gospodarka nieruchomo┼Ťciami
• Planowanie przestrzenne
• Podatki
• Urz─ůd Stanu Cywilnego
 ORGANY
• Rada Miejska 2010-2014
• Rada Miejska 2006-2010
• Rada Miejska 2002-2006
• Komisje Rady Miejskiej
• Burmistrz
• Zast─Öpca Burmistrza
• Organizacja Urz─Ödu
• Sprawozdania Burmistrza 2010-2014
• Sprawozdania Burmistrza 2006-2010
• Sprawozdania Burmistrza 2002-2006
• O┼Ťwiadczenia maj─ůtkowe
 AKTY PRAWNE
• Statut Miasta
• Regulamin Rady Miejskiej
• Akty prawa miejscowego
• Uchwa┼éy RM 2010-2014
• Uchwa┼éy RM 2006-2010
• Uchwa┼éy RM 2002-2006
• Protoko┼éy RM 2010-2014
• Protoko┼éy RM 2002-2006
• Protoko┼éy RM 2006-2010
• Dziennik Ustaw, Monitor Polski, Dziennik Urz─Ödowy Woj. Wlkp.
• Projekty uchwa┼é 2010-2014
• Projekty uchwa┼é 2006-2010
• Zarz─ůdzenia Burmistrza 2006-2010
• Zarz─ůdzenia Burmistrza 2010-2014
• Zarz─ůdzenia Burmistrza 2002-2006
• Podatki i op┼éaty lokalne
• Interpretacje przepis├│w prawa podatkowego
• Gospodarka komunalna
• Wyniki kontroli
• Wybory
 GOSPODARKA
• BUD┼╗ET GMINY
• Ulgi w podatkach
• Mienie komunalne
• Sp├│┼éki Prawa Handlowego
• Zam├│wienia publiczne
• Obwieszczenia
• Przetargi na nieruchomo┼Ťci
• Oferty inwestycyjne
• Strategia rozwoju
• Oferty pracy
• Publicznie dost─Öpny wykaz danych o ┼Ťrodowisku i jego ochronie
• Organizacje pozarz─ůdowe
 BIP MUROWANA GO┼ÜLINA
• Szukaj
• Redakcja Biuletynu
• Rejestr zmian
• Zaloguj si─Ö
  Starasz si─Ö o prac─Ö u nas, pobierz formularz kwestionariusza osobowego


Stanowisko KOMENDANTA GMINNEGO OCHRONY PRZECIWPO┼╗AROWEJ ½ ETATU


Burmistrz Miasta i Gminy Murowana Go┼Ťlina┬áog┼éasza nab├│r na stanowisko

KOMENDANT GMINNY OCHRONY PRZECIWPO┼╗AROWEJ ½ ETATU


Wymagania stanowiska pracy:

Wykształcenie:

  • niezb─Ödne:┬áwy┼╝sze : bezpiecze┼ästwo, po┼╝arnictwo
  • dodatkowe:┬ábrak

Sta┼╝ pracy:

  • niezb─Ödny:┬á4 lata,
  • dodatkowy:┬áw jednostkach ochrony p.po┼╝., w jednostkach samorz─ůdu terytorialnego

Wymagane uprawnienia: brak

Dodatkowe umiej─Ötno┼Ťci:

  • planowanie dzia┼éalno┼Ťci;
  • umiej─Ötno┼Ťci organizacyjne;
  • umiej─Ötno┼Ť─ç analitycznego my┼Ťlenia;
  • wysoki poziom umiej─Ötno┼Ťci obs┼éugi komputera, program├│w w pakiecie Office i internetu,
  • wysoki poziom umiej─Ötno┼Ťci spo┼éecznych,
  • umiej─Ötno┼Ťci budowania dobrych relacji z klientami zewn─Ötrznymi Urz─Ödu,
  • umiej─Ötno┼Ťci budowania dobrych relacji wewn─ůtrz Urz─Ödu,
  • umiej─Ötno┼Ť─ç organizowania w┼éasnej pracy,
  • umiej─Ötno┼Ť─ç dostosowania si─Ö do zmieniaj─ůcych przepis├│w,
  • umiej─Ötno┼Ťci tworzenia zespo┼é├│w zadaniowych.

Niezb─Ödna wiedza w zakresie przepis├│w:

Ustawy i przepisy wykonawcze:

  • Ustawa o samorz─ůdzie gminnym z dnia 8 marca 1990 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 95)
  • ustawa o pracownikach samorz─ůdowych z dnia 21 listopada 2008 r. (Dz. U. 2008 Nr 223, poz. 1458)
  • Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974r. ( Dz. U. z 1998r. nr 21 poz.┬á 94 z p├│┼║n. zmianami)
  • Rozporz─ůdzenie Prezesa Rady Ministr├│w z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykaz├│w akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia┼éania archiw├│w zak┼éadowych (Dz.U. 2011 Nr 14, poz. 67)
  • Kodeks Post─Öpowania Administracyjnego (Dz.U. z┬á 2000r.┬á Nr 98, poz.1071 z po┼║n. zmianami)
  • ustawa z 24.08.1991 r. o ochronie przeciwpo┼╝arowej (Dz.U. z 2009 r. Nr 178,poz. 1380 ze zm.)
  • ustawa z 24.08.1991 r. o Pa┼ästwowej Stra┼╝y Po┼╝arnej (Dz.U. z 2009 r. Nr 12, poz. 68 ze zm.)
    • ustawa o zarz─ůdzaniu kryzysowym┬áz dnia 26 kwietnia 2007 r. (Dz.U.┬á Nr 89, poz. 590 ze zm.)┬á

Ponadto od kandydat├│w oczekujemy:

  • ┼éatwo┼Ťci nawi─ůzywania kontakt├│w,
  • komunikatywno┼Ťci i dok┼éadno┼Ťci,
  • asertywno┼Ťci,
  • kreatywno┼Ťci i innowacyjno┼Ťci,
  • konsekwencji,
  • odpowiedzialno┼Ťci.

Zakres zadań na stanowisku:

  1. Koordynowanie funkcjonowania KSR-G na obszarze gminy w zakresie ustalonym przez Wojewod─Ö,
  2. planowanie i realizacja bud┼╝etu w zakresie zada┼ä wynikaj─ůcych z zakresu czynno┼Ťci na stanowisku,
  3. współpraca z jednostkami OSP na terenie gminy,
  4. naliczanie ekwiwalentu stra┼╝akom OSP za wyjazdy do dzia┼éa┼ä ratowniczo-ga┼Ťniczych,
  5. sporz─ůdzanie um├│w na us┼éugi wykonywane na potrzeby OSP,
  6. wsp├│┼épraca z Komenda Miejsk─ů PSP w zakresie stanu ochrony przeciwpo┼╝arowej oraz nadzoru nad jednostkami OSP,
  7. organizowanie dzia┼éa┼ä w celu podnoszenia sprawno┼Ťci bojowej s┼éu┼╝b,
  8. dbanie o sprawne funkcjonowanie jednostek OSP i ich sprz─Ötu,
  9. analizowanie potrzeb i kierowanie stra┼╝ak├│w na stosowne kursy doskonal─ůce stra┼╝ak├│w OSP,
  10. realizowanie obowi─ůzk├│w z zakresu ubezpiecze┼ä cz┼éonk├│w OSP uczestnicz─ůcych w akcjach bojowych, zawodach po┼╝arniczych, pojazd├│w bojowych, budynk├│w OSP,
  11. zarz─ůdzanie i wynajem sal w Remizach OSP,
  12. kierowanie stra┼╝ak├│w OSP na profilaktyczne okresowe badania lekarskie,
  13. prowadzenie oceny ryzyka zawodowego OSP,
  14. przygotowywanie informacji z zakresu wykonywanych zada┼ä, selektywne przekazywanie ich do publikacji na stronie internetowej Gminy oraz Biuletynu Samorz─ůdowego,
  15. wykonywanie innych czynno┼Ťci zleconych przez Burmistrza, Zast─Öpc─Ö┬áBurmistrza i Sekretarza.

Kandydat├│w ciesz─ůcych si─Ö nieposzlakowan─ů opini─ů zapraszamy┬ádo sk┼éadania aplikacji zawieraj─ůcych:

  • ┼╝yciorys,
  • list motywacyjny,
  • kopie dokument├│w potwierdzaj─ůcych wykszta┼écenie, kwalifikacje i do┼Ťwiadczenia zawodowe (kserokopie ┼Ťwiadectw pracy),
  • o┼Ťwiadczenie o posiadaniu pe┼énej zdolno┼Ťci do czynno┼Ťci prawnych, pe┼éni praw publicznych, niekaralno┼Ťci za umy┼Ťlne przest─Öpstwo ┼Ťcigane z oskar┼╝enia publicznego lub umy┼Ťlne przest─Öpstwo skarbowe,
  • klauzul─Ö o tre┼Ťci: „wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezb─Ödnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustaw─ů z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133, poz. 833)”,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegaj─ůcej si─Ö o zatrudnienie – dost─Öpny┬á
    w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej www.murowana-goslina.pl.


Na zgłoszenia oczekujemy w terminie do 14 października 2011 roku (decyduje data wpływu do Urzędu Miasta i Gminy) pod adresem:

Urz─ůd Miasta i Gminy,
ul. Poznańska 18,
62-095 Murowana Go┼Ťlina,
Kancelaria, pok. nr 1


Burmistrz Miasta i Gminy
Murowana Go┼Ťlina

Tomasz Łęcki



Umieszczono w bazie: 2011-10-03 18:33:49
Ostatnio zmodyfikowany: 2011-10-03 18:33:49 przez Jakub Kucharzewski
Liczba wyswietlen: 561
Autor informacji: Ewa Leitgeber
Zapisany przez: Jakub Kucharzewski




Do pobrania: Starasz si─Ö o prac─Ö u nas, pobierz formularz kwestionariusza osobowego
- kategoria - BIP - WWW


Poka┐ informacje z:
 
 kontakt z nami :: redakcja serwisu :: webmaster
Copyright 2003 UMiG Murowana GoÂlina & Kuba Kucharzewski. 
Wszelkie prawa zastrze┐one.