Zakładanie konta ePUAP oraz Profilu Zaufanego

W celu komunikowania się z Urzędem poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą ePUAP należy posiadać:

  1. Bezpłatne konto użytkownika na platformie ePUAP - epuap.gov.pl;
  2. Bezpłatny Profil Zaufany lub płatny kwalifikowany podpis elektroniczny.
    Wniosek o Profil Zaufany można złożyć na stronie epuap.gov.pl podczas zakładania konta ePUAP lub na stronie pz.gov.pl. Dane logowania (login, hasło) do obu serwisów są takie same. Po złożeniu wniosku o Profil Zaufany należy osobiście odwiedzić jeden z punktów potwierdzających (najbliższe znajdują się w Poznaniu, Obornikach lub Wągrowcu).
    Profil Zaufany jest ważny przez określony okres (3 lata) - należy przedłużać jego ważność. Przedłużenie można dokonać przez internet.

 
Co to jest ePUAP i Profil Zaufany?

Instrukcja zakładania konta użytkownika ePUAP, wnioskowanie o Profil Zaufany i składanie pism do urzędów (PDF)

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 09 kwietnia 2016, 19:52
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 369
29 września 2016, 01:07 Dominik Kowal - Zmiana treści zakładki.
29 września 2016, 01:01 Dominik Kowal - Zmiana treści zakładki.
28 września 2016, 23:58 Dominik Kowal - Zmiana treści zakładki.