Informacja dotycząca odbioru odpadów
INFORMACJA
Burmistrza Miasta i Gminy Murowana Goślina
z dnia 12 października 2021 r.
Informuję właścicieli nieruchomości niezamieszkanych położonych na terenie Miasta i Gminy Murowana Goślina - o planowanym przez Gminę Murowana Goślina przeprowadzeniu postępowania w celu udzielenia zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy.
Jednocześnie wyznaczam termin do dnia 12 grudnia 2021 r. na:
złożenie przez właściciela nieruchomości oświadczenia spełniającego wymagania,
o których mowa w art. 6c ust. 3a ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021, poz. 888, 1648), o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez Gminę, jeżeli właściciel nieruchomości jest objęty tym systemem.
Załącznik: Oświadczenie o wyłączeniu się z systemu gospodarowania odpadami komunalnymi zorganizowanego przez Gminę Murowana Goślina.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Murowana Goślina