Gospodarka odpadami

Informacja dotycząca odbioru odpadów z nieruchomości niezamieszkanych

Informacja dotycząca odbioru odpadów

 

INFORMACJA

Burmistrza Miasta i Gminy Murowana Goślina

z dnia 12 października 2021 r.

 

 

Informuję właścicieli nieruchomości niezamieszkanych położonych na terenie Miasta i Gminy Murowana Goślina - o planowanym przez Gminę Murowana Goślina przeprowadzeniu postępowania w celu udzielenia zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy.

 

Jednocześnie wyznaczam termin do dnia 12 grudnia 2021 r. na:

 

złożenie przez właściciela nieruchomości oświadczenia spełniającego wymagania,
o których mowa w art. 6c ust. 3a ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021, poz. 888, 1648), o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez Gminę, jeżeli właściciel nieruchomości jest objęty tym systemem.

 

 

Załącznik: Oświadczenie o wyłączeniu się z systemu gospodarowania odpadami komunalnymi zorganizowanego przez Gminę Murowana Goślina.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 12-10-2021
Dokument wytworzony przez: Burmistrz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 października 2021 13:54
Dokument wprowadzony do BIP przez: Wojciech Hybza
Ilość wyświetleń: 1266
12 października 2021 14:00 (Wojciech Hybza) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
12 października 2021 13:54 (Wojciech Hybza) - Dodanie załącznika [oswiadczenie.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
12 października 2021 13:54 (Wojciech Hybza) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)