Uchwały Rady Miejskiej

Uchwała Nr X/128/2003

z dnia: 27.10.2003

w sprawie: zaciągnięcia kredytu na kompleksową termomodernizację budynków oświatowych w Murowanej Goślinie

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 9c i art. 58 ustawy z dnia 8 marca 19990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 roku Nr 142 poz. 1591, tekst jednolity ze zmianami) oraz art. 48 ust. 1 ustawy z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych (Dz.U. Nr 155 poz. 1014 ze zmianami) Rada Miejska uchwala, co następuje:

§ 1

Postanawia się zaciągnąć kredyt do kwoty 1.500.000 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych) na kompleksową termomodernizację budynków oświatowych w Murowanej Goślinie w następujących transzach: 
I transza - 200.000 zł – do 22.03.2003 roku,
II transza - 138.452 zł – do 28.03.2003 roku,
III transza - 320.517 zł – do 25.04.2003 roku,
IV transza - 75.480 zł – do 07.07.2003 roku,
V transza - 220.000 zł – do 21.07.2003 roku,
VI transza - 70.761 zł – do 20.08.2003 roku,
VII transza - 284.761 zł – do 22.09.2003 roku,
VIII transza - 128.260 zł – do 15.12.2003 roku,
IX transza - 61.769 zł – do 30.05.2004 roku.

§ 2

Kredyt będzie spłacany z dochodów własnych gminy – tj. dochodów z podatków i opłat lokalnych.

§ 3

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta i Gminy

§ 4

Uchyla się Uchwałę Nr III/33/2003 Rady Miejskiej w Murowanej Goślinie z dnia 23 grudnia 2002 roku w sprawie zaciągnięcia kredytu na kompleksową termomodernizację budynków oświatowych w Murowanej Goślinie.

§ 5

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.


-------------------
Uzasadnienie do Uchwały Nr X/128/2003 Rady Miejskiej w Murowanej Goślinie z dnia 27 października 2003 roku


w sprawie: zaciągnięcia kredytu na kompleksową termomodernizację budynków oświatowych w Murowanej Goślinie.


W toku prowadzonych prac remontowych nastąpiła konieczność zmiany terminów uruchomienia transz kredytu termomodernizacyjnego z następujących przyczyn:
1.     opóźnienia w wykonaniu robót dotyczących dociepleń ścian i stropodachów,
2.     niemożność wykonania robót elewacyjnych w Przedszkolu Słoneczko w okresie późno – jesienno – zimowym (wprowadzenie w/w robót z listy rezerwowej warunkowane było rozstrzygnięciami przetargów na roboty podstawowe).

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2003-11-24
Dokument wytworzony przez: Rada Miejska
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Romana Dudek
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 13 kwietnia 2016 17:22
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 1036
13 kwietnia 2016 17:22 (Administrator) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)