z dnia: 25 października 2004 r.
w sprawie: w sprawie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy
Na podstawie art.18 ust.1 i ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. Nr 142, poz.1591 z 2001r) i art.4, 5, 6 ust.1 i 3 z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.Nr 132 poz. 622 z 1996 z późniejszymi zmianami)
Rada Miejska w Murowanej Goślinie po zasięgnięciu opinii Państwowego Inspektora Sanitarnego uchwala, co następuje:
§ 1.
Ustala się: szczegółowe zasady utrzymania czystości i porządku na terenie gminy określone w regulaminie stanowiącym załącznik do powyższej uchwały.
§ 2.
Traci moc:Uchwała nr 368/XL/2002 Rady Miejskiej w Murowanej Goślinie z dnia 3 czerwca 2002 roku w sprawie: utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy.
§ 4.
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta i Gminy Murowana Goślina.
§ 5.
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty opublikowania w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego i podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty poprzez rozplakatowanie na tablicy ogłoszeń.
WICEPRZEWODNICZĄCA RADY
ALICJA KOBUS
Uzasadnienie
Niniejsza uchwała ma na celu wprowadzenie zmian w dotychczas obowiązującej uchwale Rady Miejskiej w sprawie szczegółowych zasad utrzymania czystości i porządku w gminie. Ustawa z dnia 27 lipca 2001 o wprowadzeniu ustawy Prawo ochrony środowiska, ustawy o odpadach oraz o zmianie niektórych ustaw ( Dz. U. Nr 100, poz. 1085) wprowadziła zmiany w Ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 132, poz. 622 z późniejszymi zmianami).Regulamin precyzuje zasady utrzymania czystości i porządku, wprowadzając nowe obowiązki dla właścicieli nieruchomości. Likwiduje dwuznaczność interpretacji zapisów z poprzedniego regulaminu.
Referat Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
Kierownik mgr inż. Violetta Szałata
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Murowana Goślina