Uchwały Rady Miejskiej

Uchwała Nr XXXIX/413/2006

z dnia: 04.09.2006

w sprawie: udzielenia w latach 2006-2007 pomocy finansowej Gminie Suchy Las w celu zakupienia fotoradaru.

Na podstawie art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z 2001 r. ze zmianami) oraz art. 175 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104 z 2005 r.) Rada  Miejska w Murowanej Goślinie uchwala co następuje.
                                           
§ 1.
Rada Miejska w Murowanej Goślinie upoważnia Burmistrza Miasta i Gminy do udzielenia w latach 2006 – 2007 pomocy finansowej z budżetu gminy dla Gminy Suchy Las z przeznaczeniem na współfinansowanie zakupu fotoradaru.

§ 2.
Jednostka realizująca zadanie będzie Gmina Suchy Las a Gmina Murowana Goślina przekaże na wykonanie zadania środki w wysokości :
60.000 zł (słownie sześćdziesiąt  tysięcy złotych) w 2006 r.
40.000 zł (słownie czterdzieści tysięcy złotych) w 2007 r.

§ 3.
Rada Miejska upoważnia Burmistrza Miasta i Gminy do zawarcia stosownego porozumienia z Gminą Suchy Las w sprawie ustalenia zasad przekazania i rozliczenia powyższych środków.

§ 4.
Zobowiązania finansowe wynikające z zawartego porozumienia z Gminą Suchy Las zostaną pokryte z dochodów własnych gminy.

§ 5.
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta i Gminy Murowana Goślina.

§ 6.
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Uzasadnienie do uchwały nr XXXIX/413/2006 Rady Miejskiej w Murowanej Goślinie 
z dnia 04 września 2006 r.

w sprawie: udzielenia w latach 2006-2007 pomocy finansowej Gminie Suchy Las w celu zakupienia fotoradaru.

Idea zakupu i eksploatacji fotoradaru przez dwie sąsiednie gminy jest zasadna zarówno z przyczyn służbowych, jak i ekonomicznie uzasadniona. Powoduje maksymalne wykorzystanie sprzętu przez każdą z gmin przy ponoszeniu 50% kosztów zakupu i utrzymania w sprawności tego bardzo drogiego urządzenia. Tak małe jednostki jak straże miejskie w Murowanej Goślinie czy Suchym Lesie nie są w stanie eksploatować fotoradaru przez cały miesiąc, gdyż nakład pracy i czas niezbędny do opracowania wykonanych zdjęć przekracza ich możliwości. 15 – dniowy cykl pracy urządzenia w każdej z gmin będzie miał wystarczające działanie prewencyjne, nie spowoduje przeciążenia straży pracami biurowymi i jednocześnie będzie mniejszym obciążeniem finansowym dla gminy. Zamiar zakupu fotoradaru został pozytywnie zaopiniowany przez Komisję Oświatowo – Społeczną Rady Miejskiej w Murowanej Goślinie

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2006-09-09
Dokument wytworzony przez: Rada Miejska
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: UMiG
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 kwietnia 2016 17:15
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 1081
20 kwietnia 2016 17:15 (Administrator) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)