z dnia: 28 września 2004 r.
w sprawie: przeprowadzenia inwentaryzacji
Na podstawie art. 26 i 27 ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994 roku (Dz.U. Nr 76 poz. 694 z 2002 roku ze zm.), zarządzam co następuje:
§ 1
Do przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych Urzędu Miasta i Gminy powołuję:
- panią Barbarę Łukasiewicz,
- panią Ewę Poepke,
- panią Katarzynę Polcyn-Borysowską,
- pana Tomasza Sosnowskiego,
- pana Arkadiusza Bednarka,
Na przewodniczącą komisji inwentaryzacyjnej wyznaczam panią Barbarę Łukasiewicz.
§ 2
Urząd Miasta i Gminy będzie objęty inwentaryzacją w okresie od dnia 1 października 2004 roku do dnia 31 grudnia 2004 roku.
§ 3
Inwentaryzacją należy objąć następujące składniki majątkowe:
I.Pieniężne składniki majątkowe:
- gotówka w kasie,
- znaki skarbowe,
- druki ścisłego zarachowania.
II.Środki trwałe.
III.Środki trwałe w użytkowaniu.
§ 4
Członków komisji czynię odpowiedzialnymi za właściwe, dokładne i rzetelne przeprowadzenie inwentaryzacji, zgodnie ze stanem faktycznym.
§ 5
Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta i Gminy.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Murowana Goślina