Zarządzenia Burmistrza

Zarządzenie Nr 109/2007

z dnia: 21.09.2007

w sprawie: nadania Regulaminu Organizacyjnego Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 08 marca 1990 o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r. Nr.142, poz.1591 ze zm.) oraz art. 41 ust. 3   ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi ( Dz.U. z 2007 r. Nr.70, poz. 437 ze zm.) zarządzam co następuje:

§ 1
Nadaję Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Murowanej Goślinie Regulamin Organizacyjny w brzmieniu stanowiącym załącznik do niniejszego Zarządzenia.

§ 2
Wykonanie Zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.

§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania

 

Uzasadnienie do Zarządzenia Nr
Burmistrza Miasta i Gminy Murowana Goślina
z dnia


w sprawie: przyjęcia Regulaminu Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

 


W związku z  Zarządzeniem Nr 47/2007 Burmistrza Miasta i Gminy Murowana Goślina z dnia 4 kwietnia 2007 roku powołującym Gminną Komisję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych konieczne jest unormowanie jej działań Regulaminem. 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2007-09-28
Dokument wytworzony przez: Burmistrz
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: UMiG
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 01 maja 2016 20:55
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 980
01 maja 2016 20:57 (Administrator) - Dodanie załącznika [109_2007.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
01 maja 2016 20:55 (Administrator) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)