z dnia: 24.09.2007
w sprawie: powołania Gminnego Zespołu Informatycznego ds. obsługi informatycznej wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej
Na podstawie § 6 uchwały Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 17 września 2007 roku w sprawie zasad i sposobu wykorzystania elektronicznego systemu przesyłania i przetwarzania danych o wynikach głosowania i wynikach wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej zarządzam co następuje:
§ 1
Powołuję Gminny Zespół Informatyczny do obsługi informatycznej wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych postanowieniem Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej na dzień 21 października 2007 r., w składzie:
1. Wojciech Hybza Koordynator Gminny, Przewodniczący Zespołu,
Operatorzy systemów informatycznych obwodowych komisji wyborczych, członkowie Zespołu:
2. Arkadiusz Bednarek
3. Honorata Dziel
4. Barbara Florys
5. Joanna Michałowska
6. Monika Tomaszewska
7. Anna Kubiak
8. Lidia Nowak
9. Iwona Robaszkiewicz
10. Dominik Kasprzak
11. Karolina Hybza
12. Wojciech Stencel
§ 2
Zadaniem Gminnego Zespołu Obsługi Informatycznej będzie obsługa informatyczna wyborów wyznaczonych na dzień 21 października 2007 r.,
a szczególnie:
1. wprowadzenie, sprawdzenie poprawności i przechowywanie danych zawartych w protokołach głosowania w obwodach,
2. przesłanie z obwodowej komisji wyborczej do okręgowej komisji wyborczej danych obejmujących wyniki głosowania i wyniki wyborów,
3. sporządzenie wydruków kontrolnych zawierających dane z protokołów głosowania w poszczególnych obwodach
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Murowana Goślina