Zarządzenia Burmistrza

Zarządzenie Nr 122/2007

z dnia: 04.10.2007

w sprawie: powołania komisji stypendialnej do opiniowania wniosków o udzielenie pomocy materialnej o charakterze socjalnej dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy.

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 2   ustawy z dnia 12.10.2001r. o samorządzie gminnym ( Dz.U. z 2001r. Nr 142 poz. 1591 ze zmianami) oraz Uchwały Nr XXXIX/407/2006 Rady Miejskiej  w Murowanej Goślinie z dnia 04 września 2006 roku, zarządzam   co następuje:

§1
Powołuje się komisję stypendialną do opiniowania wniosków o udzielenie pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy.
 
§2
W skład Komisji  wchodzą następujące osoby:
przewodnicząca: Teresa Dutkiewicz – insp. ds. oświaty UMiG
członkowie: Iwona Szczodrowska – insp. ds. oświaty UMiG
                 Lucyna Kasprzak – specjalista ds. dodatków mieszkaniowych i usług komunalnych
                 Monika Mleczak – kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej
                        
                            
§3
Wykonanie zarządzenia powierza się inspektorowi ds. oświaty UMiG –Teresie Dutkiewicz.

§4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2007-10-12
Dokument wytworzony przez: Burmistrz
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: UMiG
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 01 maja 2016 21:04
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 948
01 maja 2016 21:04 (Administrator) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)