Zarządzenia Burmistrza

Zarządzenie Nr 248/2008

z dnia: 26.05.2008

w sprawie: powołania komisji rekrutacyjnej w związku z naborem na stanowisko podinspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych, zastępca kierownika Urzędu Stanu Cywilnego.

Na podstawie § 5 pkt.1 regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze Urzędu Miasta i Gminy w Murowanej Goślinie zarządzam, co następuje:

§1
Powołuję komisję rekrutacyjną do przeprowadzenia naboru na stanowisko podinspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych, zastępca kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Urzędzie Miasta i Gminy w Murowanej Goślinie,
w skład której wchodzą:
Marcin Buliński – przewodniczący
Ewa Leitgeber – sekretarz
Daria Tomczak -  członek

§2
Do zadań poszczególnych członków komisji należy:
1. przewodniczący – kierowanie pracami komisji,
2. sekretarz – sporządzenie raportu z naboru na podstawie dokumentacji wynikającej z regulaminu naboru,
3. członek – przygotowanie zestawu pytań merytorycznych i przygotowanie ich pisemnej oceny punktowej.

§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2008-06-04
Dokument wytworzony przez: Burmistrz
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: UMiG
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 01 maja 2016 22:56
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 988
01 maja 2016 22:56 (Administrator) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)