Zarządzenia Burmistrza

Zarządzenie Nr 292/2008

z dnia: 10.09.2008

w sprawie: przeprowadzenia przez wszystkich właścicieli nieruchomości obowiązkowej deratyzacji na terenie miasta i gminy Murowana Goślina

Na podstawie § 21 regulaminu o utrzymaniu czystości i porządku na terenie gminy Murowana Goślina, będącego załącznikiem do Uchwały Nr XXXI/338/2005 Rady Miejskiej w Murowanej Goślinie z dnia 19 grudnia 2005 roku w sprawie utrzymania czystości i porządku w gminie uchwala się, co następuje:

§ 1
Przeprowadzić obowiązkową deratyzację na terenie miasta i gminy Murowana Goślina w dniach od 22 września do 7 października 2008 roku polegającą na wyłożeniu preparatów do zwalczania szczurów i myszy w miejscach występowania i gromadzenia gryzoni.

§ 2
1. Termin obowiązkowej deratyzacji podlega podaniu do publicznej wiadomości w formie obwieszczenia, którego treść stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
2. Obwieszczenie podlega ogłoszeniu w lokalnych mediach oraz rozplakatowaniu.

§ 3
Wykonanie zarządzenia powierza się Referatowi Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta i Gminy Murowana Goślina.

§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2008-09-22
Dokument wytworzony przez: Burmistrz
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: UMiG
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 maja 2016 14:06
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 957
03 maja 2016 14:06 (Administrator) - Dodanie załącznika [292_2008.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 maja 2016 14:06 (Administrator) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)