z dnia: 01.10.2008
w sprawie: przeprowadzenia inwentaryzacji
Na podstawie art. 26 i 27 ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994 roku (Dz.U. Nr 76 poz. 694 z 2002 r. z późniejszymi zmianami) zarządzam, co następuje:
§1
Do przeprowadzeni inwentaryzacji składników majątkowych Urzędu Miasta i Gminy powołuję:
- panią Honoratę Dziel,
- panią Lucynę Kasprzak,
- panią Dorotę Brajewska,
- pana Tadeusza Stencla,
- pana Wojciecha Hybzę.
Na przewodniczącego komisji inwentaryzacyjnej wyznaczam Panią Honoratę Dziel.
§2
Urzad Miasta i Gminy będzie objęty inwentaryzacją w okresie od dnia 1 października 2008 r. do dnia 31 grudnia 2008 roku.
§3
Inwentaryzacją należy objąć pieniężne składniki majątkowe:
I Na dzień 31 grudnia 2008 r.
Pieniężne składniki majątkowe:
1. czeki,
2. druki ścisłego zarachowania, znaczki pocztowe,
3. materiały biurowe,
4. paliwo w pojazdach.
II Środki trwałe.
III. Środki trwałe w użytkowaniu.
§4
Przygotowanie, spis oraz rozliczenie inwentaryzacji nastąpi zgodnie
z harmonogramem prac inwentaryzacyjnych stanowiący załącznik nr 1
do zarządzenia.
§5
Członków Komisji czynię odpowiedzialnymi za właściwe, dokładne i rzetelne przeprowadzenie inwentaryzacji, zgodnie ze stanem faktycznym.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Murowana Goślina