Zarządzenia Burmistrza

Zarządzenie Nr 402/2009

z dnia:

w sprawie: powołania komisji w celu wybrakowania akt kategorii „B” wytworzonych w Urzędzie Miasta i Gminy w Murowanej Goslinie.

Na podstawie Ustawy z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach ( Dz.U. Nr 38 z dnia 19 lipca 1983 roku )
oraz  Zarządzenia Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych z dnia 20 maja 1988 w sprawie warunków i trybu składania wniosków dotyczących brakowania dokumentacji niearchiwalnej ( M.P. Nr 17 z dnia 18 czerwca 1988r.)
z a r z ą d z a m , co następuje :

§ 1
Powołuję komisję w składzie :

1. Maciej Kaczmarek           - Sekretarz Miasta i Gminy
2. Romana Dudek            - Skarbnik Miasta i Gminy
3. Ewa Leitgeber    - Kierownik Referatu Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich
4. Violetta Szałata    - Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska                                                          
5. Jadwiga Kubińska    - Kierownik Referatu Gospodarki Nieruchomościami
6. Ryszard Pomin    - Kierownik Referatu Inwestycji
7. Teresa Dutkiewicz    - Kierownik Biura ds. Oświaty
8. Lidia Nowak            - pinsp. ds. administracyjnych

§ 2
Do zadań komisji należy ocena dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do brakowania. Z czynności związanych z brakowaniem dokumentacji niearchiwalnej komisja sporządzi protokoły.

§ 3
Komisja przeprowadzi brakowanie dokumentacji niearchiwalnej w terminie do dnia 30 maja 2009 roku.

§ 4
Wykonanie zarządzenia powierza się pracownikowi merytorycznie zajmującemu się prowadzeniem archiwum zakładowego.

 

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2009-06-12
Dokument wytworzony przez: Burmistrz
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: UMiG
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 maja 2016 16:47
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 1129
03 maja 2016 16:47 (Administrator) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)