z dnia:
w sprawie: powołania komisji w celu wybrakowania akt kategorii „B” wytworzonych w Urzędzie Miasta i Gminy w Murowanej Goslinie.
Na podstawie Ustawy z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach ( Dz.U. Nr 38 z dnia 19 lipca 1983 roku )
oraz Zarządzenia Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych z dnia 20 maja 1988 w sprawie warunków i trybu składania wniosków dotyczących brakowania dokumentacji niearchiwalnej ( M.P. Nr 17 z dnia 18 czerwca 1988r.)
z a r z ą d z a m , co następuje :
§ 1
Powołuję komisję w składzie :
1. Maciej Kaczmarek - Sekretarz Miasta i Gminy
2. Romana Dudek - Skarbnik Miasta i Gminy
3. Ewa Leitgeber - Kierownik Referatu Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich
4. Violetta Szałata - Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
5. Jadwiga Kubińska - Kierownik Referatu Gospodarki Nieruchomościami
6. Ryszard Pomin - Kierownik Referatu Inwestycji
7. Teresa Dutkiewicz - Kierownik Biura ds. Oświaty
8. Lidia Nowak - pinsp. ds. administracyjnych
§ 2
Do zadań komisji należy ocena dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do brakowania. Z czynności związanych z brakowaniem dokumentacji niearchiwalnej komisja sporządzi protokoły.
§ 3
Komisja przeprowadzi brakowanie dokumentacji niearchiwalnej w terminie do dnia 30 maja 2009 roku.
§ 4
Wykonanie zarządzenia powierza się pracownikowi merytorycznie zajmującemu się prowadzeniem archiwum zakładowego.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Murowana Goślina