z dnia: 03.11.2009
w sprawie: przeprowadzenia inwentaryzacji
§1
Do przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych Urzędu Miasta i Gminy powołuję:
- Tadeusza Stencla
- Zenona Tomaszewskiego
- Lidię Nowak
- Annę Kubiak
- Romualdę Dukat
Na przewodniczącego komisji inwentaryzacyjnej wyznaczam pana Tadeusza Stencla.
Na zastępcę przewodniczącego wyznaczam panią Lidię Nowak.
Przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej zobowiązuje się do przeprowadzenia kontroli spisu oraz przedłożenia protokołu z przebiegu inwentaryzacji.
§2
Urząd Miasta i Gminy będzie objęty inwentaryzacją w okresie od dnia 09 listopada 2009 roku do dnia 31 grudnia 2009 roku.
§3
Inwentaryzacją w drodze spisu z natury należy objąć następujące składniki majątkowe:
I. W okresie od dnia 09 listopada 2009 roku do dnia 31 grudnia 2009 roku:
1. Środki trwałe na terenie Sołectw,
2. Laptopy, telefony komórkowe, radiotelefony,
II. Na dzień 31 grudnia 2009 roku:
1. Czeki,
2. Druki ścisłego zarachowania, znaczki pocztowe,
3. Materiały biurowe,
4. Paliwa w pojazdach.
§4
Członków komisji czynię odpowiedzialnymi za właściwe, dokładne i rzetelne przeprowadzenie inwentaryzacji, zgodnie ze stanem faktycznym.
§5
Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta i Gminy.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Murowana Goślina