Zarządzenia Burmistrza

Zarządzenie Nr 35/2011

z dnia: 25.01.2011r.

w sprawie: zmiany zarządzenia w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy Murowana Goślina.


Na podstawie art. 33 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r., nr 142, poz. 1591 ze zmianami) zarządzam, co następuje:

§ 1

W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta i Gminy Murowana Goślina nadanym zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy Murowana Goślina nr 335/2009 z dnia 7 stycznia 2009 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy Murowana Goślina, zmienionym zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy Murowana Goślina nr 404/2009 z dnia 28 maja 2009 roku oraz zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy Murowana Goślina nr 548/2010 z dnia 4 maja 2010 roku  wprowadza się następujące zmiany:

1.  w § 17 ust. 3 pkt 8) otrzymuje brzmienie:
„Biurem zarządzania projektami i rewitalizacji”

2.  w § 18 ust. 2 pkt 6) otrzymuje brzmienie:
„zarządzania projektami i rewitalizacji    RW”

3.  w § 18 ust. 1 wykreśla się w pkt. 4) słowo „inwestycji RI”. Punkt 4) otrzymuje brzmienie:
„programowania rozwoju i inwestycji  PR”

4.  w § 17 ust. 5 wykreśla się pkt. 3

5.    w § 17 ust. 3 wykreśla się w pkt. 1) słowo „inwestycji” zastępując go słowami „programowania rozwoju i inwestycji”

6.    w § 18 ust. 4 wykreśla się pkt. 3

7. Treść § 26 zostaje zastąpiona i otrzymuje następujące brzmienie:
Do zadań referatu programowania rozwoju i inwestycji należy:
1) opracowywanie, koordynowanie i monitorowanie wdrażania dokumentów strategicznych: wieloletni plan inwestycyjny; strategia rozwoju gminy; raport o stanie gminy, plan rozwoju lokalnego; plan zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe,
2) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, podmiotami gospodarczymi i stowarzyszeniami w zakresie zadań referatu,
3) prowadzenie inwestycji w zakresie budowy, przebudowy oraz remontów budynków i obiektów użyteczności publicznej,
4) prowadzenie inwestycji związanych z budową i przebudową dróg oraz remontów dróg,
5) prowadzenie inwestycji związanych z budową oświetlenia ulicznego,
6) prowadzenie inwestycji realizowanych z funduszu sołeckiego i funduszu miejskiego,
7) prowadzenie spraw związanych ze zbiorowym zaopatrzeniem w wodę i gospodarką ściekową,
8) prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem w energię,
9) prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłaty adiacenckiej wynikającej ze wzrostu wartości nieruchomości w związku wybudowaniem infrastruktury technicznej.
10) prowadzenie spraw związanych z nadzorem właścicielskim przez gminę Murowana Goślina gminnych spółek prawa handlowego, udziałem gminy Murowana Goślina w spółkach prawa handlowego, związkach międzygminnych
11) dokonywanie analizy informacji o stanie mienia komunalnego i przedstawianie jej wyników BURMISTRZOWI,
12) informowanie o pracach referatu,
13) prowadzenie spraw administracyjnych i organizacyjnych referatu.

8. W § 32 dodaje się punkty od 16) do 19) w następującym brzmieniu:
16) nadzór nad wdrożeniem ustawowego funduszu sołeckiego,
17) koordynacja i wdrożenie nowych zasad funduszu miejskiego
18) organizacja wyborów w jednostkach pomocniczych gminy
19) koordynacja spraw związanych z powołaniem Stowarzyszenia

9. dodaje się § 39 b, który otrzymuje brzmienie:
„Do zadań Biura zarządzania projektami i rewitalizacji w szczególności należy:
1) pozyskiwanie środków zewnętrznych na realizację projektów inwestycyjnych,
2) wdrażanie projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych,
3) wdrażanie Zintegrowanego Programu rewitalizacji Miasta Murowana Goślina,
4) wdrażanie inicjatywy Cittaslow, w tym promowanie jakości życia,
5) wdrażanie projektów w ramach inicjatywy Jessica, w tym koordynacja współpracy z BGK,
6) wdrażanie projektów wyznaczonych w programach jako kluczowe, dla podniesienia jakości życia mieszkańców oraz procesów rewitalizacyjnych, zlokalizowanych w obszarze rewitalizacji oraz powiązanych,
7) opracowywanie analiz, studiów i harmonogramów związanych z problematyką rewitalizacji miasta,
8) koordynacja działań w zakresie zadań dotyczących opieki nad zabytkami,
9) obsługa inwestorów, promocja gospodarcza,
10) organizacja konkursu „Przedsiębiorca Roku”,
11) prowadzenie wydzielonej ewidencji księgowej projektów, w tym przygotowywanie części sprawozdań budżetowych i finansowych,
12) przekazywanie środków trwałych do użytkowania,
13) przygotowanie faktur do zapłaty,
14) koordynacja zarządzania projektami i promocja projektów,
15) komunikacja społeczna,
16) Planowanie i realizacja budżetu w zakresie zadań wynikających z zakresu czynności w Biurze.

10. załącznik nr 1 do regulaminu otrzymuje brzmienie według załącznika nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 2

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2011-02-06
Dokument wytworzony przez: Burmistrz
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: UMiG
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 maja 2016 11:20
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 1045
07 maja 2016 11:20 (Administrator) - Dodanie załącznika [35_2011_1.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
07 maja 2016 11:20 (Administrator) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)