Na podstawie art. 7 ust.1 pkt 19, art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.), art. 15 ust. 2a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. nr 96, poz. 873 ze zm.) zarządzam co następuje:
§ 1
Powołuję komisję konkursową w składzie:
1. Stanisław Woźniak - prezes Klubu Honorowych Dawców Krwi PCK „Gośliniacy”,
2. Andrzej Kobylacki - pracownik Urzędu Miasta i Gminy Murowana Goślina,
3. Dorota Brajewska - pracownik Urzędu Miasta i Gminy Murowana Goślina.
§ 2
Do zadań komisji konkursowej należy opiniowanie ofert złożonych w otwartym konkursie ofert na realizację zadań publicznych w 2011 r., ogłoszonym na podstawie Zarządzenia Nr 55/2011 Burmistrza Miasta i Gminy Murowana Goślina z dnia 09 marca 2011 r.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Uzasadnienie Powołanie komisji ma na celu zapewnienia traktowania na równych prawach wszystkich oferentów oraz przeprowadzenie postępowania w sposób gwarantujący zachowanie zasad uczciwej konkurencji.