z dnia: 26.07.2011.
w sprawie: przeprowadzenia przez wszystkich właścicieli nieruchomości obowiązkowej deratyzacji na terenie miasta i gminy Murowana Goślina.
Na podstawie § 21 regulaminu o utrzymaniu czystości i porządku na terenie gminy Murowana Goślina, będącego załącznikiem do Uchwały Nr XXXI/338/2005 Rady Miejskiej w Murowanej Goślinie z dnia 19 grudnia 2005 roku w sprawie utrzymania czystości i porządku w gminie uchwala się, co następuje:
§1
Przeprowadzić obowiązkową deratyzację na terenie miasta i gminy Murowana Goślina w dniach od 12 września do 26 września 2011 roku polegającą na wyłożeniu preparatów do zwalczania szczurów i myszy w miejscach występowania i gromadzenia gryzoni.
§2
1. Termin obowiązkowej deratyzacji podlega podaniu do publicznej wiadomości
w formie obwieszczenia, którego treść stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
2. Obwieszczenie podlega ogłoszeniu w lokalnych mediach oraz rozplakatowaniu.
§3
Wykonanie zarządzenia powierza się Referatowi Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta i Gminy Murowana Goślina.
§4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Uzasadnienie do zarządzenia nr 116/2011
Zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy (uchwała Nr XXXI/338/2005 Rady Miejskiej z dnia 19 grudnia 2005 roku) w terminach uzgodnionych z Powiatowym Inspektorem Sanitarnym należy zarządzać w miarę potrzeby, jednak nie rzadziej niż raz w roku deratyzację obszaru Miasta i Gminy lub jego części, podając w obwieszczeniach: obszar deratyzacji, termin jej przeprowadzenia oraz obowiązki właścicieli nieruchomości i mieszkańców.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Murowana Goślina