Zarządzenia Burmistrza

Zarządzenie Nr 125/2011

z dnia: 17.08.2011.

w sprawie: powołania komisji rekrutacyjnej w związku z naborem na stanowisko: zastępca kierownika Urzędu Stanu Cywilnego – ¼ etatu i podinspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych – ¾ etatu.

Na podstawie § 5 pkt.1 regulaminu przeprowadzania naboru na wolne stanowiska urzędnicze Urzędu Miasta i Gminy w Murowanej Goślinie zarządzam, co następuje:

§1
Powołuję komisję rekrutacyjną do przeprowadzenia naboru na stanowisko: zastępca kierownika Urzędu Stanu Cywilnego – ¼ etatu i podinspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych – ¾ etatu w Urzędzie Miasta i Gminy w Murowanej Goślinie, w skład której wchodzą:
Maciej Kaczmarek  – przewodniczący
Ewa Leitgeber – sekretarz
Aleksandra Pilarczyk - członek

§2
Do zadań poszczególnych członków komisji należy:
1. przewodniczący – kierowanie pracami komisji,
2. sekretarz – sporządzenie raportu z naboru na podstawie dokumentacji wynikającej z regulaminu naboru,
3. członek – przygotowanie i ocena pytań merytorycznych.

§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2011-08-24
Dokument wytworzony przez: Burmistrz
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: UMiG
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 maja 2016 13:08
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 908
07 maja 2016 13:08 (Administrator) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)