Zarządzenia Burmistrza

Zarządzenie Nr 291/2012

z dnia: 06.08.2012.

w sprawie: archiwizacji dokumentów dla projektu „Budowa nowych ulic na terenie miasta Murowana Goślina” dofinansowanego z Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego.

Na podstawie § 12 ust. 2 umowy nr Z/2.30/III/3.1/288/04/U/28/05 o dofinansowanie projektu Z/2.30/III/3.2/705/06 „Budowa nowych ulic na terenie miasta Murowana Goślina” dofinansowanego z Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu 3 – Rozwój lokalny, zarządzam co następuje:

§1
Dokumenty dotyczące projektu Z/2.30/III/3.1/288/04 „Budowa nowych ulic na terenie miasta Murowana Goślina” dofinansowanego z Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego, nie podlegają przekazywaniu do archiwum do dnia 25 czerwca 2015 r.

§2
Wykonanie niniejszego zarządzenia powierza się Kierownikowi Biura Zarządzania Projektami i Rewitalizacji w Urzędzie Miasta i Gminy Murowana Goślina.

§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2012-09-24
Dokument wytworzony przez: Burmistrz
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: UMiG
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 maja 2016 16:57
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 1039
07 maja 2016 16:57 (Administrator) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)