z dnia: 09.10.2012.
w sprawie: przeprowadzenia inwentaryzacji
Na podstawie art. 26 i 27 ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994 roku (Dz .U. Nr 76 poz. 694 z 2002 r. z późniejszymi zmianami) zarządzam
co następuje:
§1
Do przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych Urzędu Miasta i Gminy powołuję:
- Sławomira Malca,
- Andrzeja Kobylackiego,
- Milenę Zywert–Orczykowską,
- Darię Niemier,
- Wojciecha Hybzę.
Na przewodniczącego komisji inwentaryzacyjnej wyznaczam Sławomira Malca.
Na zastępcę przewodniczącego wyznaczam Wojciecha Hybzę.
Przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej zobowiązuje się do przeprowadzenia kontroli spisu oraz przedłożenia protokołu z przebiegu inwentaryzacji.
§2
Urząd Miasta i Gminy będzie objęty inwentaryzacją w okresie od dnia 15 października 2012 roku do dnia 15 stycznia 2013 roku.
§3
Inwentaryzacją w drodze spisu z natury należy objąć następujące składniki majątkowe:
I. W okresie od dnia 15 października 2012 roku do dnia 30 listopada 2012 roku:
1.Środki trwałe.
2. Pozostałe środki trwałe w użytkowaniu.
II. Na dzień 31 grudnia 2012 roku:
1. Czeki,
2. Druki ścisłego zarachowania, znaczki pocztowe,
3. Materiały biurowe,
4. Paliwa w pojazdach
§4
Członków komisji czynię odpowiedzialnymi za właściwe, dokładne i rzetelne przeprowadzenie inwentaryzacji, zgodnie ze stanem faktycznym.
§5
Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta i Gminy.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Murowana Goślina