z dnia: 27.11.2012.
w sprawie: powołania Zespołu ds. stworzenia bazy danych właścicieli nieruchomości z terenu gminy Murowana Goślina na rzecz stworzenia systemu funkcjonowania gospodarki odpadami Związku Międzygminnego „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”.
a podstawie art.31 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tj. z 2001 r. Dz. U. Nr 142 poz.1591 ze zm.) zarządzam, co następuje:
§1
Powołuje się Zespół ds. stworzenia bazy danych właścicieli nieruchomości
z terenu gminy Murowana Goślina na rzecz stworzenia systemu funkcjonowania gospodarki odpadami Związku Międzygminnego „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”:
1.Violetta Szałata –kierownik referatu Gospodarki Komunalnej, przewodnicząca zespołu,
2.Wojciech Hybza – referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, odpowiedzialny za obsługę informatyczną,
3.Sylwia Podolewska – referat Gospodarki Komunalnej, odpowiedzialna za dane w zakresie odbioru odpadów komunalnych oraz stworzenie bazy danych,
4.Paweł Zgoła – referat Gospodarki Nieruchomościami, odpowiedzialny za dane w zakresie danych ewidencji gruntów,
5.Magdalena Karaś – Urząd Stanu Cywilnego, odpowiedzialna za dane
w zakresie ewidencji ludności na terenie gminy Murowana Goślina,
6.Bożena Patan – kierownik referatu Podatków i Opłat Lokalnych, odpowiedzialna za dane w zakresie podatków.
§2
Termin wykonania bazy danych właścicieli nieruchomości Związek
Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” ustalił
na 14 grudnia 2012 roku.
§3
Zarządzenie wchodzi z dniem podjęcia.
Uzasadnienie do Zarządzenie nr 338/2012
Gmina Murowana Goślina Uchwałą Nr XXIII/235/2008 Rady Miejskiej
z dnia 24 listopada 2008 roku utworzyła wraz z Miastem i Gminą Buk, Gminą Czerwonak, Gminą Kleszczewo, Gminą Kostrzyn, Miastem i Gminą Oborniki, Miastem i Gminą Pobiedziska, Miastem Poznań, Gminą Suchy Las, Miastem
i Gminą Swarzędz związek międzygminny pod nazwą „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”. Związek ten, zgodnie z zapisami Statutu, planuje
i wykonuje zadania z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi, w tym utworzenie systemu gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie gmin – Uczestników Związku.
W związku z tymi zadaniami, gminy uczestniczące obowiązane są do stworzenia bazy danych właścicieli nieruchomości z terenu gminy, w celu stworzenia ww. systemu.
W celu realizacji zadania stworzenia bazy danych zaistniała konieczność powołania Zespołu ds. stworzenia bazy danych właścicieli nieruchomości
z terenu gminy Murowana Goślina.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Murowana Goślina