z dnia: 08.01.2013
w sprawie: w sprawie: ogłoszenia postępowania o zawarcie umowy o partnerstwie publiczno prywatnym w zakresie zadania pod nazwą „Rewitalizacja pałacu w Murowanej Goślinie”.
Na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 7, art. 11a ust.3 i art. 30 ust. 2 pkt.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1591 z późniejszymi zmianami) zarządzam, co następuje:
§1
Zobowiązuję do podjęcia działań zmierzających do ogłoszenia postępowania
o zawarcie umowy o partnerstwie publiczno prywatnym w zakresie zadania pod nazwą „Rewitalizacji pałacu w Murowanej Goślinie” w trybie ustawy o koncesji na roboty budowlane lub usługi (Dz.U. Nr 19, poz. 101 z 2009 roku).
§2
Powołuję do składu komisji w zakresie prowadzenia postępowania o zawarcie umowy o partnerstwie publiczno prywatnym w zakresie zadania pod nazwą „Rewitalizacja pałacu w Murowanej Goślinie” niżej wymienione osoby:
1. przewodniczący – Barbara Florys - Kuchnowska – kierownik Biura Zarządzania Projektami i Rewitalizacji
2. sekretarz - Daria Niemier – podinspektor ds. rewitalizacji,
3. członek komisji - Marlena Zaleśna - Tytyk - kierownik Biura Zamówień Publicznych,
4. członek komisji – Ewa Grodzka - główny specjalista ds. rewitalizacji,
5. członek komisji - Marcin Lis – radca prawny.
§3
1. Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania a zakończenie prac komisji następuje z dniem podpisania umowy lub z chwila unieważnienia postępowania.
2. W pracy komisja będzie się kierować regulaminem pracy komisji przetargowych określonych w zarządzeniu nr 70/2007 Burmistrza Miasta i Gminy Murowana Goślina z dnia 11 czerwca 2007 roku.
§4
Wykonanie zarządzenia powierza się kierownikowi Biura Zarządzania Projektami i Rewitalizacji
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Murowana Goślina