Zarządzenia Burmistrza

Zarządzenie Nr 403/2013

z dnia: 02.04.2013.

w sprawie: powołania Komisji ds. opiniowania wniosków w zakresie ubiegania się o przyznanie w drodze konkursów środków na remonty cząstkowe gminnych dróg gruntowych z wykorzystaniem gruzu podmiotom wymienionym w art. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, które mają w swoich statutach wpisany zakres sfery zadań publicznych obejmujący zadania określone w pkt. 11 lub 13 art. 4 (Dz. U. z 2010r Nr 234, poz. 1536 ze zm.)

Na podstawie art. 30 ust. 2, pkt. 3 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001r. Nr 142 poz. 1591  ze zmianami),  zarządzam, co następuje:

§1
Powołuję Komisję ds. opiniowania wniosków w zakresie ubiegania się  o przyznanie środków w drodze konkursów podmiotom wymienionym w art. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz. U. z 2010r Nr 234, poz. 1536 ze zm.) na terenie Miasta i Gminy Murowana Goślina, w następującym składzie:
1. Violetta Szałata - Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
2. Małgorzata Krotiuk - Śliwa- Inspektor ds. leśnictwa i melioracji
3. Stefan Ogorzałek - Referent ds. infrastruktury technicznej i usług komunalnych
4. Andrzej Klepka – Inspektor ds. inwestycji
5. Dorota Brajewska – Inspektor ds. opieki zdrowotnej i dotacji udzielanych z budżetu Gminy
6. Sławomir Malec - Specjalista ds. jednostek samorządu pomocniczego
7. Anna Kubiak -  Specjalista ds. windykacji, należności podatkowych
8. Magdalena Karaś – Podinspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych
9. Piotr Michalski – przedstawiciel sołtysów
10.  Sylwia Kilanowska - przedstawiciel sołtysów
11. Paweł Bukowski - przedstawiciel sołtysów

§2
Zespół powołuję się w celu opiniowania wniosków w zakresie ubiegania się w drodze konkursów o przyznanie w drodze konkursów środków na remonty cząstkowe gminnych dróg gruntowych z wykorzystaniem gruzu podmiotom wymienionym w art. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2010r Nr 234, poz. 1536 ze zm.), na zasadach określonych w załączniku nr 1  do zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Murowana Goślina  nr 387/2013 z dnia 05 marca 2013

§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Uzasadnienie
do Zarządzenia nr 403./2013
 Burmistrza Miasta i gminy Murowana Goślina
z dnia 02 kwietnia 2013 r. 
Podjęcie zarządzenia jest istotne w związku z faktem konieczności opiniowania wniosków w zakresie ubiegania się o przyznanie w drodze konkursów środków na remonty cząstkowe gminnych dróg gruntowych z wykorzystaniem gruzu podmiotom wymienionym w art. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, które mają w swoich statutach wpisany zakres sfery zadań publicznych obejmujący  zadania określone w pkt. 11 lub 13 art. 4 (Dz. U. z 2010r Nr 234, poz. 1536 ze zm.)

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2013-04-08
Dokument wytworzony przez: Burmistrz
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: UMiG
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 maja 2016 22:01
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 1035
07 maja 2016 22:01 (Administrator) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)