z dnia: 08.10.2013.
w sprawie: przeprowadzenia inwentaryzacji
Na podstawie art. 26 i 27 ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994 roku, tekst jednolity z 30 stycznia 2013 roku (Dz. U. z 2013 r. poz. 330
z późniejszymi zmianami) oraz § 20 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy Murowana Goślina zarządzam, co następuje:
§1
1. Do przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych Urzędu Miasta i Gminy powołuję zespół - komisję w składzie:
1) Sławomir Malec,
2) Wojciech Hybza,
3) Katarzyna Krzyśka,
4) Wioletta Wojciechowska,
5) Małgorzata Krotiuk - Śliwa.
2. Na przewodniczącego komisji inwentaryzacyjnej wyznaczam Sławomira Malca.
3. Na zastępcę przewodniczącego wyznaczam Wojciecha Hybzę.
4. Przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej zobowiązuje się do przeprowadzenia kontroli spisu oraz przedłożenia protokołu z przebiegu inwentaryzacji.
§2
Urząd Miasta i Gminy będzie objęty inwentaryzacją w okresie od dnia 15 października 2013 roku do dnia 15 stycznia 2014 roku.
§3
1. Inwentaryzacją w drodze spisu z natury należy objąć następujące składniki majątkowe:
1) w okresie od dnia 15 października 2013 roku do dnia 30 listopada 2013 roku:
a) środki trwałe na terenie sołectw,
b) laptopy, telefony komórkowe, radiotelefony, aparaty fotograficzne.
2) na dzień 31 grudnia 2013 roku:
a) czeki,
b) druki ścisłego zarachowania,
c) materiały biurowe,
d) paliwa w pojazdach.
§4
Zadaniem zespołu – komisji jest przygotowanie protokołu i przekazanie go do Referatu Gospodarki Finansowej.
§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Murowana Goślina