Zarządzenia Burmistrza

Zarządzenie Nr 482/2013

z dnia: 08.10.2013.

w sprawie: przeprowadzenia inwentaryzacji

Na podstawie art. 26 i 27 ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994 roku, tekst jednolity z 30 stycznia 2013 roku (Dz. U. z 2013 r. poz. 330
z późniejszymi zmianami) oraz § 20 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy Murowana Goślina zarządzam, co następuje:

§1
1. Do przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych Urzędu Miasta i Gminy powołuję zespół - komisję w składzie:
1) Sławomir Malec,
2) Wojciech Hybza,
3) Katarzyna Krzyśka,
4) Wioletta Wojciechowska,
5) Małgorzata Krotiuk - Śliwa.
2. Na przewodniczącego komisji inwentaryzacyjnej wyznaczam Sławomira Malca.
3. Na zastępcę przewodniczącego wyznaczam Wojciecha Hybzę.
4. Przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej zobowiązuje się do przeprowadzenia kontroli spisu oraz przedłożenia protokołu z przebiegu inwentaryzacji.

§2
Urząd Miasta i Gminy będzie objęty inwentaryzacją w okresie od dnia 15 października 2013 roku do dnia 15 stycznia 2014 roku.

§3
1. Inwentaryzacją w drodze spisu z natury należy objąć następujące składniki majątkowe:
1) w okresie od dnia 15 października 2013 roku do dnia 30 listopada 2013  roku:
    a) środki trwałe na terenie sołectw,
    b) laptopy, telefony komórkowe, radiotelefony, aparaty fotograficzne.
2) na dzień 31 grudnia 2013 roku:
    a) czeki,
    b) druki ścisłego zarachowania,
    c) materiały biurowe,
    d) paliwa w pojazdach.
§4
Zadaniem zespołu – komisji jest przygotowanie protokołu i przekazanie go do Referatu Gospodarki Finansowej.

§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2013-12-10
Dokument wytworzony przez: Burmistrz
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: UMiG
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 maja 2016 23:28
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 1021
07 maja 2016 23:28 (Administrator) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)