Zarządzenia Burmistrza

Zarządzenie Nr 532/2014

z dnia: 05.02.2014.

w sprawie: zmian w składzie Komisji ds. Opiniowania Projektów List Mieszkaniowych.

Na podstawie art.11 ust.3 art.30 ust.2 pkt 3 ustawy § 8 ustawy o samorządzie gminnym z dnia 08 marca 1990 roku (t.j. Dz.U. z 2013 nr 0, poz. 594), zarządza się, co następuje:

§ 1. W zarządzeniu Burmistrza Nr 25/2007 z dnia 22 lutego 2007 roku wprowadza się następującą zmianę ? w § 1 pkt.7 skreśla się nazwisko Bolesław Ślusarczyk a wpisuje Jarosław Szymański.

§ 2. Traci moc zarządzenie nr 279/2008 roku z dnia 31 lipca 2008 roku.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

UZASADNIENIE DO
ZARZĄDZENIA Nr 532 
BURMISTRZA MIASTA I GMINY MUROWANA GOŚLINA
z dnia 05 lutego 2014 r.
Zasady gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy oraz kryteria wyboru osób, z którymi umowy najmu zawierane będą w pierwszej kolejności, powinny być poddane kontroli społecznej. Celem wykonania tego zadania powołano Komisję ds. Opiniowania Projektów List, opiniującą uwagi i zastrzeżenia zgłoszone do projektu listy osób i rodzin spełniających przesłanki do udzielenia pomocy mieszkaniowej. Zmiana pracownika w biurze MG Zarządzanie Sp. z .o.o. spowodowała zmianę w składzie komisji ds. opiniowania projektów list mieszkaniowych

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2014-02-24
Dokument wytworzony przez: Burmistrz
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: UMiG
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 maja 2016 00:18
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 1021
08 maja 2016 00:18 (Administrator) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)