z dnia: 23.09.2014.
w sprawie: przeprowadzenia inwentaryzacji
Na podstawie art. 26 i 27 ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994 roku (t.j. z 30 stycznia 2013 r., poz. 330 ze zm.) oraz § 20 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy Murowana Goślina, zarządza się, co następuje:
§ 1. Do przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych Urzędu Miasta i Gminy powołuje zespół - komisję w składzie:
1) Sławomir Malec;
2) Wojciech Hybza;
3) Katarzyna Polcyn-Borysowska;
4) Joanna Jakubowicz;
5) Agnieszka Wacławek.
2. Na przewodniczącego komisji inwentaryzacyjnej wyznaczam Sławomira Malca.
3. Na zastępcę przewodniczącego wyznaczam Wojciecha Hybzę.
4. Przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej zobowiązuje się do przeprowadzenia kontroli spisu oraz przedłożenia protokołu z przebiegu inwentaryzacji.
§ 2. Urząd Miasta i Gminy będzie objęty inwentaryzacją w okresie od dnia 15 października 2014 r. do dnia 15 stycznia 2015 r.
§ 3. 1. Inwentaryzacją w drodze spisu z natury należy objąć następujące składniki majątkowe:
1) w okresie od dnia 15 października 2014 r. do 30 listopada 2014 r.:
a) środki trwałe na terenie sołectw,
b) laptopy, telefony komórkowe, radiotelefony, aparaty fotograficzne;
2) na dzień 31 grudnia 2014 r.:
a) czeki, weksle obce,
b) druki ścisłego zarachowania,
c) materiały biurowe,
d) paliwa w pojazdach.
§ 4. Zadaniem zespołu ? komisji jest przygotowanie protokołu i przekazanie go do Referatu Gospodarki Finansowej.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Murowana Goślina