w sprawie: ustalenia zasad organizacji spotkań sołtysów i przewodniczących zarządów osiedli samorządowych Gminy Murowana Goślina.
Na podstawie § 31 ustawy o samorządzie gminnym z dnia 8 marca 1990 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 594) oraz § 11 ust. 13 statutów sołectw i § 5 ust. 5 statutów osiedli samorządowych zarządza się, co następuje:
§ 1. 1. Ustala się zasady organizacji spotkań sołtysów i przewodniczących zarządów osiedli samorządowych Gminy Murowana Goślina. 2. Spotkania organizowane są w miarę potrzeb na pisemne zaproszenie Burmistrza, nie rzadziej niż raz w miesiącu, za wyjątkiem jednego miesiąca przypadającego w sezonie urlopowym. 3. Zaproszenie na spotkanie powinno zawierać określenie daty, godziny i miejsca.
§ 2. Przewodniczenie w spotkaniu powierza się Burmistrzowi lub innej osobie wyznaczonej przez Burmistrza.
§ 3. Organizację spotkań powierza się pracownikom Urzędu Miasta i Gminy, odpowiedzialnym za kontakt z sołectwami i osiedlami samorządowymi.
§ 4. Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Biura Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta i Gminy Murowana Goślina.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
UZASADNIENIE DO ZARZĄDZENIA Nr BURMISTRZA MIASTA I GMINY MUROWANA GOŚLINA z dnia stycznia 2015 r. Zarządzenie wydaje się w celu usankcjonowania spotkań sołtysów i przewodniczących zarządów osiedli samorządowych z Burmistrzem, które odbywają się co miesiąc, w tym, przed każdą z planowanych sesji Rady Miejskiej. Zgodnie z podjętą przez Radę Miejską uchwałą, za nieobecność sołtysów i przewodniczących zarządów osiedli samorządowych na spotkaniu, umniejsza się przysługującą im dietę.
Data wytworzenia dokumentu: 2015-01-12
Dokument wytworzony przez: Burmistrz
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: UMiG
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 maja 2016 11:19
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 927
08 maja 2016 11:19 (Administrator) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)