Zarządzenia Burmistrza

Zarządzenie Nr 81/2015

z dnia: 21.04.2015 r.

w sprawie: powołania Komisji ds. opiniowania wniosków w zakresie ubiegania się o przyznanie w drodze konkursów środków na remonty cząstkowe dróg gruntowych z wykorzystaniem gruzu podmiotom wymienionym w art.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2014 poz.1118 ze zm.), które mają w swoich statutach wpisany zakres zadań sfery publicznych obejmujący zadania określone w art. 4 pkt. 13

Na podstawie art. 30 ust 1 i ust 2 pkt. 2 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r.
o samorządzie gminnym (tj. Dz.U. z 2013 r., poz. 594 ze  zm.) zarządza się, co następuje:

§ 1. Powołuje się Komisję ds. opiniowania wniosków w zakresie ubiegania się o przyznanie środków w drodze konkursów podmiotom wymienionym w art.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2014 poz.1118 ze zm.) na terenie Miasta
i Gminy Murowana Goślina:
1. Barbara Florys - Kuchnowska - kierownik Referatu Budowlano-Inwestycyjnego i Zarządzania Drogami
2. Ewa Marchlewska - podinspektor ds. eksploatacji i utrzymania;
3. Andrzej Klepka - główny specjalista ds. inwestycji eksploatacji i utrzymania;
4. Dorota Brajewska - inspektor ds. opieki zdrowotnej i dotacji;
5. Sławomir Malec - starszy specjalista ds. osiedli i sołectw;
6. Piotr Hildebrand - inspektor ds. spraw osiedli i sołectw,
7. Piotr Michalski - przedstawiciel sołtysów;
8. Paweł Bukowski - przedstawiciel sołtysów;
9.  Krzysztof Ancukiewicz - przedstawiciel sołtysów.

§ 2. Zespół powołuje się w celu opiniowana wniosków w zakresie ubiegania się w drodze konkursów o środki na remonty cząstkowe gminnych dróg gruntowych z wykorzystaniem gruzu przez podmioty wymienione w art. 3 ustawy  o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2014 poz.1118 ze zm.).

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.



UZASADNIENIE DO
ZARZĄDZENIA Nr  81/2015
BURMISTRZA MIASTA I GMINY MUROWANA GOŚLINA
z dnia 21.04.2015


Podjęcie zarządzenia jest istotne w związku z koniecznością opiniowania wniosków w zakresie ubiegania się o przyznanie w drodze konkursów środków na remonty cząstkowe dróg gruntowych podmiotom wymienionym w art.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2014 poz.1118 ze zm.), które mają w swoich statutach wpisany zakres zadań sfery publicznych obejmujący zadania określone w art. 4 pkt. 13.

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2015-04-24
Dokument wytworzony przez: Burmistrz
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: UMiG
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 maja 2016 12:29
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 959
08 maja 2016 12:29 (Administrator) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)