z dnia: 15.07.2015 r.
w sprawie: przeprowadzenia przez wszystkich właścicieli nieruchomości obowiązkowej deratyzacji na terenie Miasta i Gminy Murowana Goślina
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 594 ze zm.) oraz § 8 regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy, będącego załącznikiem do Uchwały XXV/260/2013 Rady Miejskiej w Murowanej Goślinie z dnia 23 kwietnia 2013 roku w sprawie przyjęcia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy zarządza się, co następuje:
§ 1. Przeprowadzić obowiązkową deratyzację na terenie Miasta i Gminy Murowana Goślina w dniach od 7 do 21 września 2015 roku, polegającą na wyłożeniu preparatów do zwalczania szczurów i myszy w miejscach występowania gryzoni.
§ 2. 1. Termin obowiązkowej deratyzacji podlega podaniu do publicznej wiadomości w formie obwieszczenia, którego treść stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
2. Obwieszczenie podlega ogłoszeniu w lokalnych mediach oraz rozplakatowaniu.
§ 3.Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta i Gminy Murowana Goślina.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
UZASADNIENIE DO
ZARZĄDZENIA Nr 136 / 2015
BURMISTRZA MIASTA I GMINY MUROWANA GOŚLINA
z dnia 15 lipca 2015 r.
Zgodnie z Regulaminem Utrzymania Czystości i Porządku na terenie Gminy (uchwała Nr XXV/260/2013 Rady Miejskiej w Murowanej Goślinie z dnia 23 kwietnia 2013 roku) właściciele nieruchomości zobowiązani są do przeprowadzenia deratyzacji na terenie nieruchomości co najmniej raz w roku oraz na bieżąco w przypadku wystąpienia gryzoni na terenie nieruchomości. Dokładny termin przeprowadzenia obowiązkowej deratyzacji podaje do wiadomości Burmistrz Miasta i Gminy Murowana Goślina poprzez obwieszczenie.