Zarządzenia Burmistrza

Zarządzenie Nr 190/2015

z dnia: 16.10.2015 r.

w sprawie: archiwizacji dokumentacji projektu "Rewitalizacja boiska przy Szkole Podstawowej nr 1 w Murowanej Goślinie" realizowanego w ramach Inicjatywy JESSICA wdrażanej w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013

Na podstawie ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U.2015.1515) oraz Uchwały nr 1618/2008 Zarządu Województwa Wielkopolskiego z dnia 15.07.2008 r.
w sprawie zatwierdzenia "Wytycznych Instytucji Zarządzającej Wielkopolskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2007-2013 w sprawie archiwizacji dokumentów związanych z realizacją projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetów I-VI" zarządza się, co następuje:

§ 1. Wszystkie dokumenty związane z realizacją projektu pn. "Rewitalizacja boiska przy Szkole Podstawowej nr 1 w Murowanej Goślinie" realizowanego w ramach Inicjatywy JESSICA wdrażanej w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 nie podlegają przekazaniu do archiwum zakładowego przez cały okres umowy
o udzielenie pożyczki z dnia 24 lipca 2014 roku, nie wcześniej jednak niż do 31 grudnia 2035 roku włącznie.

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.



UZASADNIENIE DO
ZARZĄDZENIA Nr  190/2015  
BURMISTRZA MIASTA I GMINY MUROWANA GOŚLINA
z dnia  16  października 2015 r.

Wprowadzenie zapisów regulujących zasady archiwizacji dokumentów związanych z realizacją zadania pn. "Rewitalizacja boiska przy Szkole Podstawowej nr 1 w Murowanej Goślinie" zrealizowanego w ramach Inicjatywy JESSICA wdrażanej w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 wymagane jest zapisami umowy
o udzielenie pożyczki zawartej dnia 24 lipca 2014 r. oraz Uchwały nr 1618/2008 Zarządu Województwa Wielkopolskiego z dnia 15.07.2008 r. w sprawie zatwierdzenia "Wytycznych Instytucji Zarządzającej Wielkopolskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2007-2013 w sprawie archiwizacji dokumentów związanych z realizacją projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetów I-VI", w związku z powyższym podjęcie zarządzenia uznaje się za zasadne.

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2015-10-20
Dokument wytworzony przez: Burmistrz
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: UMiG
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 maja 2016 15:23
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 1141
08 maja 2016 15:23 (Administrator) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)