Zarządzenia Burmistrza

Zarządzenie Nr 82/2019

w sprawie zmiany składu komisji przetargowej powołanej w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest: „Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych, chodników oraz remont cząstkowy dróg brukowych oraz gruntowych za pomocą kruszywa, destruktu i profilowanie na terenie Miasta i Gminy Murowana w 2019 roku, według trzech części przedmiotu zamówienia.”

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 25-03-2019
Dokument wytworzony przez: Burmistrz
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Ewa Wtorkowska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 01 kwietnia 2019 15:09
Dokument wprowadzony do BIP przez: Wojciech Hybza
Ilość wyświetleń: 677
01 kwietnia 2019 15:10 (Wojciech Hybza) - Dodanie załącznika [skmbt_c25319040114021.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
01 kwietnia 2019 15:09 (Wojciech Hybza) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)