Zamówienia publiczne

OSP.271.1.2023 „Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Murowana Goślina”

Status ogłoszenia:

Ogłoszenie aktywne

Rodzaj zamówienia:

Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 29 marca 2023

Zamawiający

Nazwa:

Gmina Murowana Goślina

Adres:

plac Powstańców Wielkopolskich 9

Wojewodztwo:

wielkopolskie

Miejscowość

Murowana Goślina

Kod pocztowy

62-095

Telefon:

(+48) 61 8923 600

Faks:

(+48) 61 8122 140

Przedmiot zamówienia

Nazwa:

OSP.271.1.2023 „Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Murowana Goślina”

Rodzaj przedmiotu:

Dostawy

Wartość:

powyżej 130 tys. PLN

Opis:

1. Zamawiający: Stowarzyszenie OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA, REGON 639836420, NIP 7772543282, z siedzibą: ul. Rogozińska 15, 62-095 Murowana Goślina, zarejestrowanym w rejestrze stowarzyszeń przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy w Krajowym Rejestrze Sądowym pod numerem KRS 0000076183, NIP 7773247657, REGON 300559241
2. Na podstawie art. 37 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. zwanej dalej ustawą (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.) Gmina Murowana Goślina reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Murowana Goślina, REGON 631258595, NIP 777-31-59-427, z siedzibą: plac Powstańców Wielkopolskich 9, 62-095 Murowana Goślina, w niniejszym postępowaniu działa jako Pełnomocnik Zamawiającego

Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

Ogłoszenie o postępowaniu prowadzone przez Gminę Murowana Goślina zamieszczone zostało na Platformie Zakupowej Open Nexus.

Dostęp do platformy dla Wykonawców jest bezpłatny.

Wejście na platformę - dla tego zamówienia - następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/747159

Centrum Wsparcia Klienta udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy, codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 17.00 pod nr tel. 22 101 02 02 i e-mail:cwk@platformazakupowa.pl

Procedura

Tryb udzielania zamówienia:

Termin składania wniosków/ofert:

07 kwietnia 2023 08:00

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 29 marca 2023 16:23
Dokument wprowadzony do BIP przez: Ewa Wtorkowska
Ilość wyświetleń: 231
29 marca 2023 16:36 (Ewa Wtorkowska) - Opublikowanie dokumentu.
29 marca 2023 16:23 (Ewa Wtorkowska) - Dodanie ogłoszenia. (Dokument nieopublikowany)