Uchwały Rady Miejskiej

Uchwała Nr XI/96/2007

z dnia: 24.09.2007

w sprawie: upoważnienia Burmistrza Miasta i Gminy do zaciągnięcia zobowiązań obciążających budżet gminy w roku 2008 w celu realizacji inwestycji ,,Modernizacja pałacu na potrzeby użyteczności publicznej wraz z parkiem miejskim w Murowanej Goślinie”


Na podstawie art. 18, ust. 2, pkt. 9 e ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zmianami)
Rada Miejska uchwala co następuje:

§ 1
Rada Miejska upoważnia Burmistrza Miasta i Gminy do zaciągnięcia zobowiązań w  celu realizacji inwestycji  ,,Modernizacja pałacu na potrzeby użyteczności publicznej wraz z parkiem miejskim w Murowanej Goślinie” w roku 2008  do kwoty:   100 000,00 zł.

§ 2
Źródłem pokrycia zobowiązań wymienionych w  1 będą dochody własne gminy.

§ 3
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta i Gminy Murowana Goślina.

§ 4
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.


U Z A S A D N I E N I E
do Uchwały Nr XI/96/2007
Rady Miejskiej w Murowanej Goślinie
z dnia 24 września 2007 roku

w sprawie: upoważnienia Burmistrza Miasta i Gminy do zaciągnięcia zobowiązań obciążających budżet gminy w roku 2008 w celu realizacji inwestycji ,,Modernizacja pałacu na potrzeby użyteczności publicznej wraz z parkiem miejskim w Murowanej Goślinie”


W uchwalonym Wieloletnim Planie inwestycyjnym Gminy Murowana Goślina na lata 2005-2009 określono potrzebę opracowania dokumentacji dla inwestycji ,,Modernizacja pałacu na potrzeby użyteczności publicznej wraz z parkiem miejskim w Murowanej Goślinie”. 
Koszt wykonania ww. dokumentacji oszacowano na 150 000 zł.
Na opracowanie tej dokumentacji gminie przyznano dotację z Powiatu Poznańskiego w wysokości 20 000 zł.
Zaplanowano, że wydatkowanie całej kwoty nastąpi w 2007 roku. Jednakże z uwagi na konieczność kilkumiesięcznych uzgodnień oraz doprecyzowywaniem koncepcji modernizacji pałacu jak i jego programu funkcjonalnego, rozpoczęcie procedury będzie możliwe dopiero w październiku 2007. Ponieważ zaprojektowanie tak obszernego programu inwestycji jest procesem przynajmniej kilku miesięcznym planuje się wydatkowanie w roku 2007 kwoty 50 000 zł (w tym 20 000 zł dotacji) i  w roku 2008 kwoty 100 000 zł.
Koniecznym jest zatem uzyskanie zgody Rady Miejskiej na obciążenie budżetu roku 2008 do kwoty wymienionej powyżej.

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2007-10-05
Dokument wytworzony przez: Rada Miejska
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: UMiG
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 21 kwietnia 2016 16:58
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 972
21 kwietnia 2016 16:58 (Administrator) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)